Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
1977 |
|
|
Bevezetik a 7-es sorozatot. Walter Scheel, elnök, egy új motorkerékpárgyárat avat fel Berlinben. A BMW vezetéstechnikai tréning központja elkezdi a "biztonságos közlekedés" programját. |
1979 |
|
|
A BMW elsőnek fejleszt ki digitális motorelektronikát, piacra dobja az első páncélozott BMW-t, kutatás-fejlesztést indít be a hidrogén motorok területén és együttműködésre lép Steyr-Daimler-Puch-hal. A BMW Felügyelő Bizottságának első ülése a részvényesek és a dolgozók egyenlő arányú képviseletével. Az M1 bevezetése. |
1980 |
|
|
Megkezdik az ABS gyártását, valamint a Forma 1-es hajtómű fejlesztését. BMW motorkerékpárok nyerik a Paris-Dakar Rally-t, a BMW ezt követően még három alkalommal nyer. |
1982 |
|
|
A Steyr gyár az ötödik BMW telephely. Határozat születik egy hatodik telephely létrehozásáról is Regensburgban. A BMW hatodszorra nyeri meg az európai Forma 2-t. |
1983 |
|
|
Nelson Piquet egy Brabham BMW-t vezetve Forma 1-es világbajnok lesz. Helmut Kohl kancellár a K-sorozat bevezetésével hivatalosan megnyitja az új berlini motorkerékpár gyárat. A BMW dízel motorokat épít be egyes sorozatokba. Genfben a BMW elsőként hangsúlyozza Európa igényét az ólommentes üzemanyagokra. |
1984 |
|
|
Megjelennek az első európai katalizátorral ellátott modellek. Megalapítják a BMW Technik GmbH-t. Számítógépek és robotok alkalmazásával forradalmasítják a gyártást és tervezést. |
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|