Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
1967 |
|
|
A BMW felvásárolja a Dingolfing-i Hans Glas GmbH-t, ahol később felépíti második gyárát. |
1969 |
|
|
A motorkerékpár eladások visszaesnek. A BMW áthelyezi a motorkerékpár gyártást Berlinbe. Egy radikálisan új dizájnú motorkerékpár kerül bevezetésre az 5-ös sorozatban. |
1970 |
|
|
Dingolfingban megépítik a második BMW gépkocsi gyárat. A központi alkatrészraktár működésbe lép. A negyedik gyár is megépül Landshutban, és lefektetik a müncheni székház alapjait. |
1972 |
|
|
A Müncheni Olimpiai Játékok évében bevezetik az első 5-ös modellt. Megalapítják a BMW Motorsport GmbH-t. Észak-Afrikában összeszerelő üzem épül. |
1973 |
|
|
Hivatalosan megnyitják a müncheni BMW székházat és a dingolfingi gyárat. A BMW 2002 Turbo a világ első tömegtermelésre kerülő turbója. Huszadszorra lesz a BMW a Forma 2, az Európai Touring Autók Versenye és az Oldalkocsis Bajnokság győztese. A BMW motorkerékpár divíziója ötvenedik születésnapját ünnepli - 500.000 motorkerékpár kerül forgalomba. Az első európai leányvállalat megnyílik Franciaországban és a BMW eljut Észak-Amerikába is. |
1974 |
|
|
A BMW 3.0 CSL először versenyzik ABS-szel. |
1975 |
|
|
A 3-as sorozat bevezetése. Alexander Calder megtervezi az első BMW Art Car-t.
Újabb siker történet veszi kezdetét a BMW történetében: elindítják a 3-as sorozatot. A világszerte rendkívül népszerű modellből eddig körülbelül 30 változat készült és az ezredfordulóig hozzávetőleg 7 milliót darabot adtak el belőle. |
1976 |
|
|
Bemutatják a 6-os sorozat Coupéját. Az R 100 RS az első aerodinamikai tervezésű, sorozatgyártású motorkerékpár. A BMW holdingtársaságokat alapít külföldön. |
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|