Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
1948 |
|
|
Az egy-hengeres BMW R 24-es motorkerékpár az első háború utáni termék Münchenből. |
1950 |
|
|
Az R 51/2 a két-hengeres motorkerékpár újrafejlesztett változata boxer motorral. |
1951 |
|
|
A BMW legyártja az első háború utáni gépkocsit, a BMW 501-t. A következő évben indul meg a gyártás, ami nem hozta meg a várt sikert. |
1954 |
|
|
A BMW az oldalkocsis-motorkerékpáros világbajnokság győztese és ezt a címet megőrzi 20 éven keresztül. |
1955 |
|
|
Az Allach-i BMW Triebwerk GmbH újra üzemképes. Az R 50 és R 60 modellek képviselik az új BMW motorkerékpár generációt teljes lengőkar felfüggesztéssel. Beindul az Isetta nevű kisautó gyártása. |
1956 |
|
|
Az 503-as és az 507-es a mai "aranyifjak". Mindössze 412 és 253 példányt hoztak forgalomba az 1950-es évek végéig. |
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|